Πρόγραμμα Δραστηριότητες

Με ευθύνη, συνέπεια και σεβασμό προς το παιδί και την οικογένεια, συνεχίζουμε το έργο που ξεκινήσαμε με πολλή αγάπη πριν από τέσσερα χρόνια.
Εστιάζουμε στην ουσία της προσχολικής αγωγής και μαθαίνουμε στα Αστεράκια μας να είναι ευτυχισμένα, αυθόρμητα, ευγενικά, δημιουργικά και πάνω από όλα παιδιά!!!

Τα παιδιά μέσα από τη Μουσική, τη Γυμναστική, το Θεατρικό Παιχνίδι, το Ελεύθερο Παιχνίδι, τις Κατασκευές, το Λαχανόκηπο, τις Θεατρικές Παραστάσεις και πολλές ακόμα δραστηριότητες, ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους και αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους. Αυτονομούνται, πειθαρχούν, κοινωνικοποιούνται, αποδέχονται το διαφορετικό και αποκτούν γερές βάσεις ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ   

ΑΔΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: Εξάσκηση και τελειοποίηση όλων των αναπτυσσόμενων δεξιοτήτων μέσα από διάφορες μορφές κίνησης.

ΛΕΠΤΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ:  Εξέλιξη νέων δεξιοτήτων, ώστε να τελειοποιηθεί ο συνδυασμός ματιού – χεριού – αντικειμένου και να δυναμώσουν οι λεπτοί μύες του χεριού.

ΛΟΓΟΣ:  Χρήση του λόγου για την έκφραση συναισθημάτων και την περιγραφή γεγονότων. Βελτίωση άρθρωσης.Κατανόηση γραπτού λόγου μέσα από την ανάγνωση βιβλίων από την παιδαγωγό.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ:Επιβράβευση νέων δυνατοτήτων και βοήθεια για την εδραίωση τους. Σεβασμός στις φυσιολογικές, για την ηλικία του παιδιού, αδυναμίες. Ενίσχυση της δημιουργίας σχέσεων μεταξύ των παιδιών. Σεβασμός στους κανόνες που διέπουν τα ομαδικά παιχνίδια και τις σχέσεις των παιδιών.

ΝΟΗΣΗ: Κατάκτηση με το σώμα απλών εννοιών χώρου. Δημιουργία ευχάριστων βιωμάτων με την ευκαιρία εορτών και επετείων που θα χρησιμεύσουν σαν θετικές αναμνήσεις αργότερα. Μέσα από μια ποικιλία υλικών να βοηθηθεί το παιδί να κάνει συλλογισμούς.

ΨΥΧΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Συνειδητοποίηση της θέσης του παιδιού μέσα στην οικογένεια και στη σημερινή κοινωνία (π.χ. σπίτι, οικογένεια, ρόλοι). Παροχή στοιχείων που θα του επιτρέψουν να επιθυμεί να μεγαλώσει και να κατακτήσει τη ζωή (π.χ. επαγγέλματα). Ενίσχυση αυτονομίας και αυτοεξυπηρέτησησης, ανάλογα με τις δυνατότητες και τις επιθυμίες του παιδιού. Μέσα από διάφορες δραστηριότητες, όπως μίμηση και θεατρικό παιχνίδι, κουκλοθέατρο, ελεύθερη «διήγηση» ιστορίας από το παιδί, χορός και ελεύθερη κίνηση με τη συνοδεία μουσικής, κ.λ.π., το παιδί να οδηγηθεί μακρυά απο τη στενή αναπαραγωγή προτύπων.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ: Οργάνωση μικρών πειραμάτων (π.χ. γωνιά νερού). Χρήση βιβλίων με τη βοήθεια της παιδαγωγού για τη λύση διάφορων αποριών. Στο προνηπιακό τμήμα έρχονται τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με την Αγγλική γλώσσα.   παιδικος σταθμος γλυφαδα παιδικοι σταθμοι

Στόχος μας είναι όλα τα παραπάνω να επιτευχθούν μέσα από το παιχνίδι!

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΓΛΩΣΣΑ

  • Μαθαίνουν να κρατούν σωστά το μολύβι, το μαρκαδόρο, το ψαλίδι και ασκούν τη λεπτή τους κινητικότητα.
  • Αναγνωρίζουν το όνομά τους και το όνομα των συμμαθητών τους.
  • Αφηγούνται και απομνημονέυουν μικρά κείμενα π.χ. διαλόγους σχολικών εορτών.
  • Αναγνωρίζουν οικείες λέξεις π.χ. τις λέξεις ΕΛΙΑ, ΣΤΑΦΥΛΙ, ΠΑΣΧΑ… .
  • Κατανοούν κείμενα.
  • Εξασκούνται με ασκήσεις προγραφής.
  • Συντάσσουν συνταγές ή γράμματα με τη χρήση εικόνων.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Απαριθμούν και αναγνωρίζουν τους αριθμούς έως το 5.
  • Μαθαίνουν να ομαδοποιούν, να ταξινομούν,να συγκρίνουν και να αντιστοιχίζουν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
  • Μαθαίνουν να προσανατολίζονται στο χώρο και το χρόνο (πάνω-κάτω, μέσα-έξω, μπροστά-πίσω…).
  • Στην πορεία της σχολικής χρονιάς καταφέρνουν να απαριθμούν, να αναγνωρίζουν και να γράφουν τους αριθμούς έως το 10.
  • Κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις νοερά ή με αντικείμενα.
  • Αναγνωρίζουν τα σχήματα.